Menu

Menu rozwijane dostarczyły profilki

Czytelnicy

sobota, 6 sierpnia 2016

Wyzwanie z Trusted Cosmetics - opróżniamy nasze kosmetyczki! Wyzwanie #1 Co zawiera Twoją kosmetyczka?

Hej!



Ja już po wakacjach i tydzień po chorobowym, więc zaczynam pomału wracać do rzeczywistości...
Fajnie było ale się skończyło :D jedynym "małym" minusem urlopu było to, że przez pierwszych kilka dni ledwo się ruszałam... Przed samym wyjazdem wzięłam ostatnią dawkę sterydów, które brałam dość długo. Nie wiedziałam do końca, że to tak działa ale owe leki działają silnie przeciwzapalnie więc gdy je odstawiłam zaczęły boleć mnie stawy - czuję się trochę jak starsza babcia :p - do tego stopnia, że ogromnym wyczynem dla mnie było wstanie z łóżka... :(
Teraz czuje się nienajgorzej ale nadal nie jest jak powinno być... lekarz powiedział, że muszę to po prostu przecierpieć więc innego wyjścia chyba nie mam xD
No dobra, koniec smęcenia!

Dzisiaj napiszę o akcji przygotowanej przez TRUSTED COSMETICS, a mianowicie tym, co znajduje się w mojej kosmetyczce - i jest to pierwsze z siedmiu wyzwań jakie przygotowała firma :)
(Więcej o wyzwaniach możecie przeczytać TUTAJ)

Źródło: www.trustedcosmetics.pl


OPRÓŻNIAM KOSMETYCZKĘ!


Szczerze mówiąc nie wiedziałam, na którą mam się zdecydować gdyż kosmetyczek mam cztery :o
Jedną w łazience z typowo pielęgnacyjnymi produktami, drugą z różnego rodzaju próbkami i miniaturkami, trzecią z pomadkami i czwartą - tę najbardziej uniwersalną gdzie przeważa kolorówka.
Pomyślałam, że ta ostatnia będzie najlepsza :)


Tę kosmetyczkę noszę często ze sobą (najczęściej gdy nie zdążę pomalować się rano przed pracą i nakładam tylko podkład :'D po czym wybiegam z domu jak poparzona!)
A teraz po kolei... wyciągamy wszystko z kosmetyczki :D


Mgiełka Tony Moly i pasta jajeczna ze Skin79 - te produkty jako jedyne (procz balsamów do ust) w tej kosmetyczce można zaliczyć do pielęgnacyjnych :)
Mgiełkę kocham za zapach i uczucie odświeżenia w ciągu dnia (czasem jako utrwalacz do makijażu) a pastę za jej wieeele zalet, o których mogliście przeczytać TUTAJ


Koocham konturowanie - dzięki niemu moja twarz nie wygląda jak księżyc w pełni :D
Mini bronzer z Too Faced używam do konturowania twarzy (pędzlem Hakuro H15) a bronzer-czekoladka z Bourjois służy mi do opalania twarzy (pędzlem obok - jest bezimienny:p)


Pudru Hologram ze Skin79 używam na całą twarz, również do zagruntowania korektora pod oczami (robię to puszkiem albo beautyblenderem) a Mary LouManizer służy mi do rozświetlania buźki (za pomocą pędzla Sense Body - nie wiem jaki numerek)


Korektory... bez nich nie mogłabym żyć :<
Korektor Match Perfect z Rimmela i Salmon ze Skinfood idą pod oczy, Lumi z L'Oreala do rozświetlania środka twarzy a kamuflaż Catrice do zakrywania niedoskonałości :)


Mini paletka NAKED2 z Urban Decay idealnie mieści się do kosmetyczki :)
Cienie lekko się osypują ale ogólnie lubię tę paletkę. Do cieni zwykle używam trzech pędzelków - Hakuro H78 oraz dwóch, które nie mają nazwy ;)


Oprożniając kosmetyczkę dalej, znaleźć możemy moją ulubioną bazę pod cienie z Inglota <3, eyeliner w pisaku Skin79 (od Interendo :*) i moją ulubioną drogeryjną maskarę Pumping Up z Lovely.


Gdybym nic nie robiła z moimi brwiami to... byłyby prawie niewidoczne xD
Do szybkiego makijażu brwi lubię używać paletki cieni z Kobo (już troszkę zużyta:D) w połączeniu z maskarą do brwii L'Oreala. Cielista kredka z Inglota najczęściej ląduje pod łukiem brwiowym i na dolnej linii wodnej oczu :)


I wygrzebujemy ostatki z dna kosmetyczki...
Nawilżająca pomadka Nivea i czekoladowa wazelinowa - bo moje usta potrzebują ciągłego nawilżania :<
No i parę gadżecików - temperówka Golden Rose, penseta i szczoteczka do brwii/rzęs :)

Koniec! Niczego już nie wygrzebałam :D
Kolejne wyzwanie od Trusted Cosmetics to "Kosmetyki do pielęgnacji twarzy", w którym równiez chętnie wezmę udział :)
Co sądzicie o takich wyzwaniach? A może ktoś z Was wziął już udział w tym wyzwaniu?!
Dajcie koniecznie znać w komentarzach!

Ślę Wam całusy! Do następnego! ;***


22 komentarze:

  1. Fajniutki pomysł z tym wyzwaniem :D bardzo lubię te posty ;p o bidaczyno sterydy to masakra...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo spodobał ten pomysł z wyzwaniami!!! :D
      Noo:( najgorsze dziadostwo jakie kiedykolwiek musiałam brać:( oby chociaż pomogły na to co powinny !! ;<

      Usuń
    2. Kosmetyczka kosmetyczką, ale jak tak czytam o Twoich problemach zdrowotnych, to nie wiem czy czasem nie mamy podobnych ;) trzymaj się Kochana, znam ten ból <3

      Usuń
    3. O kurczę! To nie zazdroszczę:( nie chcę wypytywać o to co dokładnie Ci dolega bo wiem, że nie jest do końca przyjemnie o tym mówić więc życzę Ci kochana duuuzo dużo zdrówka!!! <3

      Usuń
  2. tę maskarę z lovely to ja znam.
    kurcze, obyś bardzo szybko wróciła do pełni sił, bo już dość długo się męczysz;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Ogólnie to moje "przeboje" ze zdrowiem trwają ponad trzy lata i mam nadzieję że kiedyś to się zakończy!

      Usuń
  3. Życzę, żebyś jak najszybciej doszła do siebie! Szkoda, że akurat w czasie urlopu tak wyszło, ale cieszę się, że mimo to się udał. Ja osobiście lubię takie wyzwania i tego typu posty, to świetny sposób na znalezienie nowych kosmetyków, które już u kogoś się sprawdzają - na przykład tutaj, nie miałam żadnego z nich. Oprócz odkrywania można też jakoś się zainspirować, co do makijażu, podpatrując jakiś kosmetyk, z jakim wcześniej w ogóle nie miałam styczności łatwo jest znaleźć coś, co zrewolucjonizuje nasz sposób malowania się :) Ogólnie z przyjemnością przejrzałam post i jestem jak najbardziej za dalszymi wyzwaniami tego typu!
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :* niestety tak wyszło ale nie dałam za wygraną i czas urlopu wspominam bardzo dobrze! Cieszę się, że mój post Ci się spodobal!!!

      Usuń
  4. Zdrowia, ja mimo, że sterydów nie brałam to też jak taka babcinka, moja która ma 83 lata ma więcej enrgii i wigoru niż ja :D
    Też chce sklecić post z moją kosmetyczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kurczaki, jakie to smutne... może my jakiś słaby rocznik haha ;p

      Usuń
  5. O ja, ta mgiełka z królikiem jest przeslodziutka!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna ta kosmetyczka, zaciekawiła mnie mini paletka Naked i puder Skin79 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam szczególnie puder Skin79! :)

      Usuń
  7. Też biorę udział w tym wyzwaniu :) fajną masz kosmetyczkę i nie znam niczego, chociaż wspomniany tusz czeka w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Ciekawe czy u Ciebie także zda egzamin :)

      Usuń
  8. U mnie tusz Lovely nie zdał niestety egzaminu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam, że nie każdemu on pasuje :(

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
PS Bez problemu możecie zostawiać linki do swoich blogów :)